Zastanawiacie się dlaczego w gastronomii nie poradzi sobie każdy i dlaczego często po prostu się o tym nie mówi? Może warto uczulić młodych, ambitnych kucharzy, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę na wyższym stanowisku, że nie wystarczą tylko umiejętności, że potrzebne jest coś jeszcze? Co to takiego?

Wszystko tak naprawdę zaczyna się od oferty, która powinna być czytelna, przejrzysta i zachęcająca. Kolejnym ważnym elementem jest jej prezentacja podczas pierwszego spotkania z klientem. Często jest to kierownik gastronomii lub restauracji, czasami właściciel, a w dużych obiektach, jak np. w hotelach – osoba z działu sprzedaży i marketingu.

To marzenie wielu osób. Niestety bardzo często okazuje się, że nasze oczekiwania mają się nijak do rzeczywistości. To co zaplanowaliśmy pęka jak bańka mydlana, czujemy, że spadamy w dół i nie wiemy, co poszło nie tak. Trudno nam znaleźć odpowiedź, gdyż jesteśmy przekonani o tym, że miejsce, które stworzyliśmy jest idealne i powinno przynosić zyski.

Jak powinno wyglądać prawidłowe żywienie człowieka? Jakiej wielkości porcje należy podawać w restauracjach? Czy na pewno więcej znaczy lepiej? Czy mniejsza porcja jest bardziej elegancka od dużej? Jak wielkość porcji wpływa na sprzedaż? Na te pytania postaram się odpowiedzieć w poniższym tekście.

Najpopularniejsze