Wszechobecny dostęp do internetu, dostępność mediów społecznościowych i względna anonimowość w sieci stwarzają dziś szereg wyzwań dla większości branż. Jednym z nich jest konieczność ciągłej obecności i prowadzenia dialogu z odbiorcami danej marki.

Restauracja Hotelu Kolegiackiego to wyjątkowe miejsce na gastronomicznej mapie Poznania. Wizyta w Patio Prowansja przenosi nas w czasie na letnie, śródziemnomorskie wakacje, a pijąc kawę na tarasie położonym na dachu kamienicy możemy podziwiać panoramę miasta, w tym jeden z symboli Poznania, czyli trykające się koziołki. Jednak, jak mówią właściciele, prawdziwy charakter i duszę temu miejscu nadają przede wszystkim ludzie.

Sytuacja na rynku gastronomicznym jest trudna. Wszyscy zastanawiamy się jak odbudować nasze biznesy po zamknięciu, jak przyciągnąć klientów, jak utrzymać zatrudnienie i jak obronić swoją pozycję w czasie kryzysu.

Jedzenie poza domem, tzw. na mieście, jeszcze niedawno kojarzyło się z tzw. luksusem. Zarezerwowane by celebrować ważne okazje, sporadyczne wydarzenie, do którego specjalnie się przygotowujemy. Dziś coraz bardziej wpisane w kulturę i nowe zwyczaje Polaków. Dostępne, a do tego zróżnicowane i coraz częściej osiągalne przy podobnych kosztach, co samodzielne gotowanie w domu.

Najpopularniejsze